Tällä hetkellä yrityksellä on kuorma-autoja yhteensä 12 kappaletta, joista kaksi sorayhdistelmää sekä betoninkuljetusautoja, joista kolme on varustettu betoninpumppauslaitteistolla sekä yhdessä on hihnapurkulaite. Lisäksi yhtiöllämme on oma  Volvo L120-pyöräkuormaaja vaakauslaitteella. Vaakamme on Tamtronin toimesta vaakitettu säännöllisesti.  Taksina on Mercedes Benz E 220.

KASETTI, REKKA, NUPPI ?

Kasettiautoksi sanotaan kuorma-autoa, jonka päällä on lava ja perässä perävaunu, jonka päällä on myös ”liikkuva” lava.
Kun kuormaa puretaan, kipataan ensin auton päällä oleva lava jonka jälkeen auto peruutetaan perävaunun eteen ja ohjataan lavat sisäkkäin.
Kasettilava kulkee auton lavan sisälle kiskoja pitkin. Lavat lukitaan ja uusi kippaus voi alkaa.

Rekka on yhdistelmä, jossa on kuorma-auto ja sen joko perässä perävaunu vetoaisan päässä tai puoliperävaunu, joka on osaksi vetopöydän päällä kiinni kuorma-autossa.

Nupiksi sanotaan kuorma-autoa, jossa ei ole perävaunua.